Veelgestelde vragen - Clown Jopie Shop

Veelgestelde vragen

Algemene vragen

Ik ben mijn wachtwoord kwijt, wat moet ik doen?

U klikt op ‘Mijn account’, rechtsbovenin de website. Vervolgens klikt u op Wachtwoord vergeten?
Als u daar uw e-mailadres invoert, wordt het wachtwoord direct naar uw e-mailadres verzonden. Het wachtwoord is digitaal gecodeerd i.v.m. privacy en veiligheid en wij kunnen u hier dan ook niet telefonisch van voorzien.

Ik wil een bestelling/artikel retour sturen; hoe kan ik dit het beste doen?

U kunt artikelen binnen 10 dagen na ontvangst retour sturen (m.u.v. sale/afgeprijsde artikelen). U dient hier wel melding van te maken bij ons. Zorg er wel voor dat u het artikel in zijn originele verpakking, incl. labels e.d., ongedragen, naar ons retour stuurt.

Wij verzoeken u vriendelijk een document bij te voegen waarin u aangeeft of u het artikel wilt ruilen, of dat u het betaalde bedrag retour wenst te ontvangen.
U kunt uw retourzending richten aan Clownjopieshop.nl, Nijverheidsweg 33, 3274 KJ te Heinenoord

Voor uitgebreide uitleg zie artikel 6 van onze algemene voorwaarden

Hebben jullie ook een fanartikelenwinkel?

Nee, wij hebben geen fysieke fanartikelenwinkel. Wel hebben wij een showroom, magazijn en kantoor gedeelte. Wij kunnen de artikelen dus wel fysiek laten zien. Bij afhalen van fanproducten kunt u bij ons contant of via pin betalen.

Vragen over betalingen

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

Wij bieden u meerdere mogelijkheden om te betalen, deze kunt u onder aan onze site vinden onder ‘Bestellen en betalen’.

Ik zie een product dat niet op voorraad is, maar wel leverbaar. Hoe lang duurt het voor ik mijn bestelling in huis heb?

Meestal wordt uw bestelling dezelfde dag door ons verzonden. Is een product niet op voorraad, zullen wij het direct voor u bestellen en naar u verzenden. Het kan hierdoor iets langer duren.

Verzenden jullie ook onder rembours?

Helaas, wij verzenden geen artikelen onder rembours.

Vragen over bestellingen

Mijn bestelling moet op een ander adres worden afgeleverd, is dit mogelijk?

Ja, bij het betaalproces kunt u bij stap 1 eenvoudig het afleveradres aanpassen door er de adresgegevens van het adres waar u wenst dat het word bezorgd in te vullen. Tevens kunt u een eigen account aanmaken zodat uw gegevens door ons bewaard worden voor bestellingen in de toekomst.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?

Wij streven er naar uw order binnen twee werkdagen te verzenden. Dit is afhankelijk van een tweetal factoren; uw wijze van betaling en de voorraadstatus.
Als u betaalt middels iDeal of creditcard, wordt uw betaling direct verwerkt en wordt uw order ook direct in behandeling genomen.

Kiest u voor een bank/giro overschrijving, dan kan dit voor 1 tot 2 dagen vertraging zorgen (afhankelijk van de tijd die diverse bankinstellingen nodig hebben voor de verwerking van de overschrijving).

Indien het voorraadsysteem aangeeft dat een artikel op voorraad is, kan deze na ontvangst van betaling direct worden verstuurd. Indien een artikel niet op voorraad is, maar zo spoedig mogelijk wordt nageleverd, dient u rekening te houden met een levertijd van twee tot drie weken (dit is afhankelijk van de levertijd van onze leveranciers).

Is het ook mogelijk mijn bestelling zelf af te halen i.p.v. te verzenden?

Van maandag t/m vrijdag kunt u uw bestelling ook bij ons afhalen. Wel verzoeken wij u vriendelijk ons vooraf even te bellen (0186-609289), zodat wij kunnen zorgen dat uw bestelling klaar staat. Voor onze adresgegevens en openingstijden kijkt u bij contact.

Als het antwoord op uw vraag niet hier tussen staat, kunt u uw vraag stellen via het contactformulier.